HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Other publications (Blog article)

Les feedback des tuteurs et des stagiaires masseurs-kinésithérapeutes en situation d’interaction tutorale

Résumé : Cette recherche porte sur les pratiques de régulation des tuteurs masseurs-kinésithérapeutes, après la prise en charge d’un patient par le stagiaire masseur-kinésithérapeute. Elle explore également le discours du stagiaire, relatif aux ajustements de son activité au cours de l’interaction tutorale.
Document type :
Other publications (1)
Complete list of metadata

Cited literature [14 references]  Display  Hide  Download

https://hal-cnam.archives-ouvertes.fr/hal-02573691
Contributor : Aurélie Puybonnieux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, May 14, 2020 - 2:49:28 PM
Last modification on : Friday, May 20, 2022 - 9:06:42 AM

File

Rech_doct_Florence_Sartier.pdf
Publisher files allowed on an open archive

Licence


Distributed under a Creative Commons Attribution - NonCommercial - NoDerivatives 4.0 International License

Identifiers

  • HAL Id : hal-02573691, version 1

Collections

Citation

Florence Sartier. Les feedback des tuteurs et des stagiaires masseurs-kinésithérapeutes en situation d’interaction tutorale. 2020, https://crf.hypotheses.org/743. ⟨hal-02573691⟩

Share

Metrics

Record views

133

Files downloads

194