Early childhood well-being (elementary school and crêche). A Dutch/French perspective - Archive ouverte HAL Access content directly
Conference Papers Year :

Early childhood well-being (elementary school and crêche). A Dutch/French perspective

Le bien-être de l'enfant à l'école primaire néerlandaise et à la crèche : perspective franco-néerlandaise

(1)
1
Fichier principal
Vignette du fichier
143804.pdf (113.65 Ko) Télécharger le fichier
Vignette du fichier
DEBONY_jacqueline_chilhoodwell_being_2017.pptm (9.61 Mo) Télécharger le fichier
Origin : Files produced by the author(s)

Dates and versions

hal-03256967 , version 1 (10-06-2021)

Identifiers

  • HAL Id : hal-03256967 , version 1

Cite

Jacqueline de Bony. Early childhood well-being (elementary school and crêche). A Dutch/French perspective. Le bien-être dans l’éducation : un objet de recherche pour les sciences humaines et sociales, Oct 2017, Paris, France. ⟨hal-03256967⟩
12 View
13 Download

Share

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More