Supporting a policy of success for disadvantaged schools: Identification of contradictions around hierarchical power issues between activity systems - Cnam - Conservatoire national des arts et métiers Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2019

Supporting a policy of success for disadvantaged schools: Identification of contradictions around hierarchical power issues between activity systems

Fichier principal
Vignette du fichier
st41_full_Lmonie_Yannick-2-14.pdf (680.22 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-04089667 , version 1 (20-10-2023)

Identifiants

  • HAL Id : hal-04089667 , version 1

Citer

Yannick Lémonie, Vincent Grosstephan, Jean-Luc Tomás. Supporting a policy of success for disadvantaged schools: Identification of contradictions around hierarchical power issues between activity systems. Congrès international EGOS, Jun 2019, Edinburgh, United Kingdom. ⟨hal-04089667⟩
21 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More