HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Comprendre et optimiser la fonction Marketing

Résumé : Alliant théorie et pratique, ce manuel comprend un ours de management visuel et concret, 90 QCM et exercices ou cas corrigés, des méthodes et des conseils opérationnels.
Mots-clés : Management Marketing
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal-cnam.archives-ouvertes.fr/hal-02098624
Contributor : Anne-Gaëlle Jolivot Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, April 12, 2019 - 6:10:52 PM
Last modification on : Monday, February 21, 2022 - 3:38:16 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02098624, version 1

Collections

Citation

Anne-Gaëlle Jolivot. Comprendre et optimiser la fonction Marketing. Franck Brulhart, Christophe Favoreu. Management d'entreprise, Dunod, 2016, 2100758136. ⟨hal-02098624⟩

Share

Metrics

Record views

64